tiistai 30. maaliskuuta 2021

Jumittaa

 Paino on kertakaikkiaan jumittunut 59,5 kiloon. Samoin oon itse jumittunut nimenomaan siihen painoon. Huomaan esim välttäväni kovempaa lihaskuntotreeniä, koska tiedän sen hetkellisesti nostavan painoa pariksi päiväksi. Ihan typerää. 

Töissä oon myös kokenut voimakkaana triggerinä yhden henkilön syömishäiriöisen käytöksen. Oon vähän järkyttynyt omasta reaktiostani. Siis siitä, että aidon huolestumisen ohella seuraava tunne on kateus ja ihailu. Vaikka siis ihminen ei voi hyvin ja hänen toimintansa on sairasta ja lopulta hengenvaarallista. En ikinä pystyisi kertoa kenellekään livenä tällaisista tunteista. Järkyttää ja hävettää ja ihan syystä. Varsinkn, kun kyseessä ei ole aikuinen. 

Ajattelin nyt viikon ajan kokeilla juoda vettä enemmän, jos sillä olisi jotain vaikutusta johonkin. En voi käsittää, miksei mun sormukset esim. mahdu kunnolla mun sormiin, vaikka ne on aiemmin isommassakin painossa mahtuneet. En oo nyt pitänyt pariin viikkoon sormuksia, koska ne puristaa. Päättelen tästä, että oon jotenkin turvoksissa koko ajan. Ehkä se vedenjuonti auttaisi ja samalla lähtisi painokin laskuun vihdoin. 


2 kommenttia:

  1. Haha itelläki on ollu samoja pelkoja, etten uskalla harrastaa liikuntaa, ettei paino nouse... Vaikka eihän sillä oo mitään väliä pitkällä aikavälillä! :D
    Oon varma, että reipas veden juonti herättelee kehoa ja jotain tapahtuu viimeinkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä tässä vedenjuonnissa joku juju varmasti on.

      Ja oot niin oikeessa. Mitä ihmeen väliä jollain parin päivän painonvaihtelulla on...

      Poista