keskiviikko 5. tammikuuta 2022

Kuulumisia

 Mitä kertoisin. Pitäisi muokata tuolta sivusta tuota rastia ylemmäs. Paino on n. 55,5kg tällä hetkellä. 

Miehen masennus paheni rysäyksellä uuden vuoden aattona ja se sai mussa valtavan ahdistuksen ja hälytystilan aikaan, enkä saanut syötyä pariin päivään juurikaan. Kaikki järkevät ajatukset ja lempeys itseä kohtaan valui pois. Nyt jo tosin helpottaa. Mutta tää miehen romahdus avasi jotain vanhoja syviä haavoja ja pelkoja meidän suhteen aiemmilta ajoilta. Ja muistan puhuneeni terapiassa tästä vuosia sitten. 

Kerroin tänään mun kahdelle ystävälle, että oon sairastunut uudelleen. Ystäviä itketti ❤.

Oon ollut nyt viikon oksentamatta ja arvatkaa mikä siihen on syy! Keksin asian, joka on saanut mun ajatukset pois ruoasta ja joka rauhoittaa. Oon tehnyt 2000 palan palapeliä 🧩! Se on yhä kesken, mutta oon tehnyt sitä päivittäin vähän. 

Ajstuskin töihinmenosta ahdistaa. Onneksi on vielä neljä päivää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti