sunnuntai 27. helmikuuta 2022

Alkaa helpottaa

Niin, nyt alkaa helpottaa. Eilen aamupaino 54,0kg, tänään 53,5kg. On myös ihanaa saada oksentamaton päivä alle. 

Ihana loma. Eilen olin niin väsynyt, uupunut suorastaan, että lähestulkoon vain makasin sohvalla koko päivän. Kävin lasten kanssa ulkona hetken, mutta sielläkin istuin lumipenkassa lampaantaljan päällä ja koomasin. Oli silti ihan hyvä mieli. Ihanaa, että sai levätä. Illalla ystäväni soitti, että keitänkö kahvit, jos hän tulee kahville 5min päästä. Olin just tullut saunasta ja olin ihan räjähtänyt finninaama (maskin käytöstä, yleensä mulla visiiri). Ystävä asuu siis 3,5t ajomatkan päässä ja oli yllätyksenä tullut laskettelemaan meidän paikkakunnalle, ihan vaan tavatakseen minut. Olin niin onnellinen. Ihana ystävä! Jäi tästäkin niin hyvä mieli. 

Illalla join yhden Breezerin ja katsottiin UMK-finaalia. Oli levollinen olo. 

Syömishäiriö-ajatukset on päässä ensimmäisenä kun herää ja viimeisenä, kun käy nukkumaan. Aina ne ei kuitenkaan ahdista, jos on muuten ollut mukavaa. Heti aamusta tänään mietin, että on laskiaissunnuntai ja se tarkoittaa laskiaispullaa. Se aiheuttaa ajatusketjun, että miten kompensoida se asia, jos ei oksenna. Mutta kyllä tämä tästä. 

Ihana loma❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti