perjantai 25. helmikuuta 2022

Ei mee hyvin

 Eilinen töissä ja kotona meni aika hyvin. Se oli tosi vaikeaa, mutta meni ok. En syönyt lounaalla leipää ja kestin ahdistuksen siitä, mitä söin. Kotona sain lopetettua syömisen sopivaan kohtaan, vaikka se oli vaikeaa. 

Missähän menee bulimian raja... Tällä hetkellä en sovi mihinkään syömishäiriöön. Mulla on toki anoreksiadiagnoosi, mutta sehän on ihan vitsi. En varsinaisesti ahmi suuria määriä ruokaa (bulimia on ennen kaikkea ahmimishäiriö), mutta se ahmimisimpulssi tulee jo. En vaan oo toteuttanut sitä. Mutta se tuntuu olossa. Sitä on vaikea selittää. Oon tosi tosi pettynyt. 

En oo päässyt ottamaan aamupainoa, koska miehellä on poikkeuksellisesti myöhäisempi töihinmeno tällä viikolla. Oon kyllä käynyt aamupalan jälkeen vaa'alla ja oon painanut silloin noin 54,2kg. 

Mun kasvotkin on ihan pulleat. En oo varma, onko se vain kuvitelmaa, vai johtuuko se oksentelusta. 

Väsyttää. 

Tänään töissä oksensin huolimattomasti niin, että siitä kuuluikin ääntä. Yskin sen perään voimakkaasti ihan vaan esittääkseni. Mulla on siis yhä koronasta jäljellä oikeasti kunnon yskä. Kun tulin vessasta, niin lähistöllä työkaveri sanoi mun yskiess käytävällä, että "mä jo luulin, että oksennat siellä". Arvasin, että oli kuullut. Selitin jotain, että no niin siltä se varmaan kuulosti ku yritin pidättää yskää ja sit yskinkin... Meillä on töissä oksennustautia liikkeellä myös, eli siis sitä tarkoitti, että hän jo mietti, että nytkö se iski ... Ahdistavaa sekin, että jää kiinni. 

Haluaisin nyt vaan niin paljon saada katkaistuksi tän oksentelun, ihan kokonaan. Vitun syömishäiriö ja vitun oksentelu. 

En keksi enää muuta kuin sen, että lakkaan syömästä sitä työpaikan lounasruokaa ja otan kotoa omat turvalliset, mutta terveelliset eväät. Mikähän helvetin työmaa sekin on miettiä ja valmistella aina ne, mutta esim. kuukauden. Voisi kokeilla yhden kuukauden. 

Väsyttää. Neljättä viikkoa koronaa. Kauhee yskä ja tyhmä nuha. Enää 2,5 tuntia ja sitten alkaa viikon loma! 9 vapaapäivää! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti