perjantai 4. helmikuuta 2022

Sairastuvalta moi

Huomenta! Sain vihdoin tuon sivupalkin lukijaluettelon kuntoon, että se päivittyy oikein. 

Syömishäiriöasiat

- paino 53,5kg tänä aamuna 

- Illalla melkein söin iltapalaa, koska sellainen terve ajatus tuli mieleeni ja muistelin Bean sanoja siitä, että keho tarvitsee ravintoa parantumiseen. Olin just saanut kuumeen laskemaan 39c:sta 38c:een. En silti vaan pystynyt. Avasin jääkaapin, mutta kauhea EI tuntui niin voimakkaana koko kehossa. Ei sitten. 

Korona-asiat:

- Eilen jaksoin aamupäivän tosi hyvin. Lapsi osallistui etäkouluun ja jaksoin auttaa matikantehtävissä. Jaksoin tehdä lounaan vielä ja sitten alkoi nousta kuume taas. Se nousi hitaasti koko iltapäivän niin, että jatkuvasti paleli. Lopulta iltapäivällä kuumetta oli 39c ja olin aivan raato. Otin lopulta illalla panadolin ja buranan, että jaksaisin syödä jotain ja jaksaisin vähän olla lasten kanssa. Tunnen aina kauheaa syyllisyyttä lepäilystä ja tulkitsen miehen käytöstä aina niin, että mun pitäisi nyt kipeänä jaksaa sitä ja tätä. Oikeasti se on vain mun kuvitelmaa ja osa mun perusongelmia, etten osaa rentoutua ja koen, että mun pitäisi hoitaa kaikki. 

Mies on yhä oireeton. Ihan käsittämätöntä. Meillä molemmilla oli kaksi rokotusta. Oltiin lykätty kolmatta rokotetta, kun meillä oli tärkeitä viikonloppumenoja ja kakkosrokotteesta tuli kummallekin aika voimakkaat oireet. 

Nyt on lämpöä vain vähän päälle 37c. Yskittää, nuhattaa. Mutta vielä ihan ookoo olo verrattuna eiliseen. Tosi väsähtänyt vain. Nukuin kyllä hyvin. Oireiden alusta asti on vaivannut ajoittain hupsu elohiiri silmässä. Onkohan sekin koronaoire heh. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti